ההצעה המיוחדת הזו נגמרת בעוד...

ימים
שעות
דקות
שניות

תמיד רצית לדבר ספרדית?
להעשיר את עצמך בשפה נוספת,
אבל אין לך זמן להשקיע שעה בכל יום?

30%
הנחה

ספרדית שוטפת בתוך 60 יום
בית הספר הדיגיטלי שיקח אותך צעד אחר צעד לניהול שיחה בשיא הביטחון – באחריות!

השאירו פרטים כדי להתחיל!

VAMOS

AMIGOS

DALE

30%
הנחה

ספרדית שוטפת בתוך 60 יום!

  • מעברית לספרדית! קורס ייחודי בו תלמדו ספרדית ללא תלות ברמת האנגלית שלכם
  • תוכנית לימודים מעודכנת ל-2023! עם ליווי מקצועי ושיעורים שזמינים עבורכם 24/7!
  • קורס אפקטיבי שיגרום לכם לחלום בספרדית!
  • בקורסים שלנו 97% מהתלמידים מנהלים שיחה בספרדית בתוך 60 יום בלבד! עם אחריות להצלחה!

שיעורים איכותיים ומהנים

תמיכה ומענה לשאלות

שיטת לימוד מנצחת

ללמוד בכל שעה

ללמוד מכל מקום

ללמוד מכל מכשיר

הקורס הדיגיטלי "ספרדית תוך 60 יום" יתן לך את הכלים להבין, לדבר ולחלום בספרדית (השיטה שהוכיחה את עצמה ומפתיעה את כולם!)
בתוך 60 יום בלבד!

!HOLA

הקורס מתאים לך אם:

בין לקוחותינו העסקיים

מה כולל הקורס הדיגיטלי ותכנית הליווי לספרדית תוך 60 יום

110 שיעורים ללמידת השפה מא' ועד ת'

כולל אוצר מילים רחב, זמנים ועוד, הפתוחים לך לשנה שלמה!

ליווי של צוות מורים

מקצועי דובר ספרדית

שיטות להרכיב משפטים נכונים כבר מהשיעורים הראשונים

חשיפה לכלים, טכניקות ושיטות ליישם את השפה במהירות!

טיפים לתרגול ולשיפור

קבוע של המבטא והלשון המתגלגלת!

תעודת אחריות

אחריות מלאה להצלחה שלך!

בגלל שאנחנו כל כך מאמינים בשיטה שלנו, שעזרה ל-97% מתלמידינו לדבר ספרדית שוטפת תוך 60 יום,

אנחנו נותנים לך תעודת אחריות מלאה!
במידה והקורס לא תואם את הציפיות שלך, ניתן לקבל החזר כספי מלא עד 14 יום מיום ההרשמה*.

*בכפוף לתקנון

שימו לב!
בונוס למצטרפים חדשים

קורס נהדר, מובנה בצורה נוחה ונגישה, מתקדם בקצב שלי ומותאם לרמה שלי, הורדתי לפני הטיול הגדול ועזר לי ממש! הישראלים האחרים חשבו שאני דובר ספרדית מהבית
גל אהרוני
התחלתי את הקורס רק לאחרונה ועלי לציין שאני מאוד נהנה ללמוד, ההסברים וההנחיות ברורים ומובנים ובמידה ויש שאלות הן נענות במהרה.
דוב שור

שרונה שוורץ יעקובי

קורס מקצועי המורכב משיעורים מפורטים ברורים וידידותיים. לצד הקורס יש ליווי תמיכה מצויינת ומענה לכל שאלה של צוות הלימוד. ממליצה בחום!!!

מלי מלרז

קורס און ליין מעניין ועמוק עם הסברים מפורטים ודוגמאות רבות ומבחנים אחרי כל שלב... פשוט תענוג ללמוד. מאד נהנית ללמוד.. ההסברים מתאימים לכולם ומאד עוזרים! שאפו לצוות!

ברי גולדשטיין

קורס דיגיטלי, שיטת לימוד מעולה, ניתן להיכנס לשיעורים מתי שנוח, השיעורים קצרים ומאוד ברורים ויש תמיד מענה לשאלות, ממליצה בחוםםם!

יוסי דיין

אכפתיים שיעורים ממוקדים וקצרים להבנה המון סבלנות ועבודה על ההיבטים של למידת השפה - ממליץ מאוד לכולם!

איך ומה נלמד בקורס? הצצה!

נגן וידאו

ברכות ואיחולים

נגן וידאו

שמות הגוף

נגן וידאו

כינויי השייכות

למה כל כך קל ללמוד ספרדית עם מאסטר אספניול?

קשרים אסוציאטיביים מעברית לספרדית בקלי קלות

באמצעות שיטת לימוד ייחודית המיושמת רק במאסטר אספניול, הלמידה הופכת לקלה ומהירה יותר. השיטה בנויה על קשרים אסוציאטיביים בין עברית לספרדית, בשונה משיטות לימוד על בסיס השפה האנגלית הנחשבות למסורבלות יותר.

שילוב בין למידה דיגיטלית עצמאית לתמיכה אנושית

שילוב המאפשר למידה בקצב שלך ובזמנך הפנוי, כאשר במידת הצורך יש למי לפנות ואת מי לשאול! השיטה שלנו מאפשרת פיתוח יכולת למידה עצמאית, כך שתמיד ניתן להתקדם בקצב שלך ולהשתפר באופן קבוע.

לא מתקדמים מבלי לוודא שהכל יושב לך בראש כמו שצריך

על מנת לוודא שתפיק את המיטב ובכדי לעזור לך ליישם את החומר על הצד הטוב ביותר, יופיע לאחר כל שיעור, מבדק המורכב ממספר שאלות והסברים מקיפים - האם ומדוע התשובות שניתנו הינן נכונות או שגויות. בדרך זו מאפשר התרגול להשתפר באופן משמעותי.

למידה הדרגתית

הלמידה מסודרת, עקבית וברורה מאוד. כוללת שיעורים של אוצר מילים, זמנים, דקדוק וכל הנדרש מא' ועד ת' בכדי לשלוט בשפה הספרדית!

סרטוני הדרכה ברמה גבוה

חווית הלימוד מהנה ויעילה הרבה יותר כאשר צופים בסרטונים מקצועיים באיכות צפייה גבוהה ואיכות שמע מעולה.

ללמוד מתי שנוח לך

ניתן ללמוד 24/7 בקצב ובזמן שלך, באווירה נעימה ורגועה, תוך שליטה בקצב השיעור. הקורס ישתלב בשגרת היום יום שלך, כך שלא צריך לוותר על השקעה בדברים נוספים החשובים לך.

אודות מאסטר אספניול

בשנים האחרונות, אלפי תלמידים שתמיד חלמו לדבר ספרדית, הצטרפו לתכנית הייחודית של מאסטר אספניול, למדו את השפה מא‘-ת‘ ושיפרו לעצמם את הביטחון והשליטה בשפה הספרדית.

שיטת מאסטר אספניול לספרדית תוך 60 יום!

שיטת הלימוד שלנו נבנתה בזכות אנשי מקצוע, אנשי חינוך, אנשי שפה ואקדמאיים, בסך כולל של אלפי שעות בכדי להתאים את הקורס ואת הדרך באופן מושלם לדוברי השפה העברית.

שיטת הלימוד היא חדשנית, יעילה ושימושית במיוחד, אשר מותאמת לדוברי עברית (בשונה משיטות אחרות בהן הלמידה היא מאנגלית לספרדית), מעשירה את אוצר המילים של תלמידנו ומספקת כלים וטכניקות לשליטה בשפה הספרדית.

באמצעות שיטת מאסטר אספניול הייחודית, תלמידינו שולטים בשפה ומנהלים שיחה שוטפת בספרדית! דרך הלימוד מותאמת לכל אדם ובכל שלב בחייו. כל שיעור וכל פרק נבנו בצורה ברורה וקלה להבנה, כך שכל אחד יוכל ללמוד ספרדית בקלי קלות!

בקיצור – להיות מאסטר אספניול

שאלות נפוצות

מיד לאחר ההצטרפות, יישלח אלייך: אישור תשלום, פרטי גישה לחשונך באתר ומדריך לצפייה בכל שיעורי הקורס – והדרך משם לשיחה בספרדית בקלי קלות קצרה ונגישה לך מיידית.

 

97% מתלמידנו מדווחים על שיפור בקריאה, בכתיבה, ובניהול שיחה – והכל בעזרת הקורס ותוך מספר שבועות בלבד! קצב ההתקדמות תלוי בהשקעה ובהתמדה שלך ובהתאם לזמנך הפנוי. תלמידנו יוכלו להעיד כי ניכר שיפור משמעותי השיפור בא לידי ביטוי בשיחה שוטפת ומלאה בביטחון בספרדית, קריאה רצופה וכן בצפייה בסדרות ללא תרגום. תלמידנו המטיילים תיכננו את הטיול הגדול וכבשו את היבשת עם השפה החדשה שלמדו!

 

לעומת אפליקציות שונות ללימוד, כל השיעורים שלנו מועברים בשפה העברית, מה שהופך את תהליך הלמידה למהיר קל ופשוט יותר, והכי חשוב באמת יעזור לך לדבר ספרדית. ולא פחות חשוב… אנחנו כאן בשבילך, לענות על שאלות, לתת לך טיפים וטכניקות ולוודא שהקורס נותן לך את כל מה שצריך כדי לדבר ספרדית שוטפת.

 

שיעור משתנה בהתאם לנושא הנלמד ולרמת הקושי שלו. בדרך כלל בין 15 ל-20 דקות. אנו נותנים דגש לאיכות השיעור ולא לאורכו. מחקרים מראים כי שיעורי לימוד ממוקדים (ולא ארוכים מדי) משפרים את רמת הקשב והריכוז והופכים את תהליך הלמידה לאפקטיבי יותר באופן משמעותי! בצורת לימוד שכזו, תלמידינו קולטים את החומר טוב ומהר יותר! שליטה בחומר הלימוד משפרת הביטחון העצמי בשפה, וזו בדיוק המטרה המשותפת שלנו יחד!

 

ספרדית היא שפת האם ביותר מ-20 מדינות שונות! מחקרים מוכיחים כי דוברי השפה מטיילים, מצליחים ומרוויחים הרבה יותר. לצורך השוואה, בארה”ב כיום קיימים יותר דוברי ספרדית מאשר בספרד (למעלה מ-50 מיליון!). בעוד 20 שנה מהיום צפויה ארה”ב להיות המדינה עם הכי הרבה דוברי ספרדית בעולם- כ-138 מיליון! אם תיכננת טיול גדול, להקים עסק בינלאומי או ללמוד שפה שתאפשר לך לעשות רילוקיישן בעבודה. ספרדית זוהי השפה הנכונה ביותר ללמוד כיום.

 

אחוזי ההצלחה אצלנו במאסטר אספניול עומדים על 97%! כלומר, 97% מתלמידנו הצליחו ללמוד ספרדית מא’ ועד ת’, בעזרת השיעורים שלנו, תכני הלימוד וכמובן התרגול האינטראקטיבי הקבוע. יש לך את הכלים כדי להצליח בגדול. יחד איתנו, שלב אחר שלב, נהפוך את החלום שלך למציאות! ואם כל כך הרבה אנשים הצליחו – גם ההצלחה שלך קרובה מתמיד!

 

ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי / BIT / העברה בנקאית.

מיד עם הסדרת התשלום יישלחו אלייך פרטי הגישה לחשבונך באתר ותוכל/י להתחיל ללמוד בהנאה!

אנחנו זמינים עבורך לכל שאלה או התלבטות ומזמינים אותך לדבר איתנו: לשלוח לנו הודעה למספר 051-5564800 או מייל לכתובת spanishmasterr@gmail.com

 

אודות אריק כץ

אריק כץ הוא המייסד והמנכ“ל של ”מאסטר אספניול“, בית הספר הדיגיטלי ללימוד ספרדית.
החיבור של אריק לשפה הספרדית החל לפני למעלה מעשור, כאשר טייל בספרד והתאהב בשפה, מה שגרם לו להתחיל ללמוד במרץ, במטרה לנהל שיחה שוטפת בספרדית.

הלימוד העצמי אילץ את אריק להתמודד עם שיטות מיושנות, אתגרים וקשיים, כאלו שכיום תלמידי מאסטר אספניול כלל לא נאלצים לחוות. כשהבין שיש צורך לפתח מערך חדשני שיביא לשינוי תחום לימוד הספרדית בארץ, הקים אריק את מאסטר אספניול ויצר שיטה ללמידת השפה בקלי קלות תוך 60 יום.
כל זאת, במטרה לתת פיתרון ייחודי ומשמעותי, תוך הנגשת חווית לימוד דיגיטלית, קלה, יעילה ומהירה.
החזון של אריק להנגשת השפה הספרדית לדוברי עברית והשיטה הייחודית ללימוד השפה אותה פיתח, הביאו אותו להקים את בית הספר ”מאסטר אספניול“, שבזכותו הצליחו אלפי תלמידים לשלוט בשפה ולדבר ספרדית שוטפת בקלי קלות.

רוצים לדבר ספרדית כאילו נולדתם עם מילון ביד?
איתנו זה אפשרי!

30%
הנחה

© כל הזכויות שמורות – מאסטר אספניול

נילי רוזנטל

הקורס זה לפי הקצב שלך, הלימודים בצורה זמינה ונוחה, ההסברים מאוד מובנים ואם יש שאלות אז יש מי שיענה ובצורה הכי טובה ומקיפה שיש! אני ממליצה לכולם על הקורס!

תלמידים
0 +
שנות וותק
0 +
אחוזי הצלחה
% 0
אתר קורסים מתקדם מבית
 
סקולילנד
0
    0
    סל הקניות שלך
    סל הקניות שלך ריק

        לקוח יקר!

        התחדשנו באתר חדש :) 

        יתכן ויהיו תקלות בגישה לקורס, 

        אנו מתנצלים על אי הנעימות!

        תודה על ההבנה והכל ייפתר בהקדם,

        צוות מאסטר אספניול

        מלאו פרטים בטופס וקבלו:

        מיני קורס דיגיטלי במתנה ממאסטר אספניול!