בוגרים שלנו מדברים ספרדית😉

''הגשמתי חלום ואני סוף סוף מדבר ספרדית!''

''אני יכולה לטייל בדרום אמריקה ולהרגיש בבית!''

''השיעורים היו פשוטים, ברורים ונעימים.''

''למדתי ספרדית תוך חודש לקראת דרום אמריקה!''

''אני מטיילת הרבה בעולם וזה ממש עוזר לי!''

''תודה רבה על ההסברים המובנים ולתשומת הלב המצויינת!''

טעימה מהשיעורים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

שאלות ותשובות נוספות

מיד לאחר ההצטרפות, תישלח אלייך למייל חשבונית מס/קבלה וגם יישלחו אלייך פרטי הגישה לחשבונך באתר שלנו – והדרך משם לשיחה בספרדית בקלי קלות קצרה ונגישה לך מיידית.

97% מתלמידנו מדווחים על שיפור בקריאה, בכתיבה, ובניהול שיחה – והכל בעזרת הקורס ותוך מספר שבועות בלבד! קצב ההתקדמות תלוי בהשקעה ובהתמדה שלך ובהתאם לזמנך הפנוי. תלמידנו יוכלו להעיד כי ניכר שיפור משמעותי השיפור בא לידי ביטוי בשיחה שוטפת ומלאה בביטחון בספרדית, צפייה בסדרות, סרטים ותכנים בספרדית בקלי קלות וללא צורך בתרגום! 

בניגוד לאפליקציות שונות ללימוד, כל השיעורים שלנו מועברים בשפה העברית, מה שהופך את תהליך הלמידה למהיר קל ופשוט יותר, והכי חשוב באמת יעזור לך לדבר ספרדית. ולא פחות חשוב… אנחנו כאן בשבילך, לענות על שאלות, לתת לך טיפים וטכניקות לניהול שיחה בספרדית בשיא הביטחון!

אורך השיעורים שלנו מותאם לאורח החיים הדינמי של ימינו. כל שיעור נע בממוצע בין 15 ל-20 דקות, מה שמאפשר ללמוד בקצב ובזמן הנוחים לכל אחד ואחת. לא משנה אם יש לך לוח זמנים צפוף או פשוט העדפה ללמוד בפרקי זמן קצרים – תמיד ניתן למצוא זמן להתקדם עוד קצת עם הספרדית. והכי חשוב, מחקרים הראו ששיעורים קצרים וממוקדים הם למעשה הרבה יותר יעילים ללמידה. הם משפרים את רמת הקשב והריכוז, ומאפשרים להטמיע את החומר טוב יותר.

ספרדית היא שפת האם ביותר מ-20 מדינות שונות! מחקרים מוכיחים כי דוברי השפה מטיילים, מצליחים ומרוויחים הרבה יותר. לצורך השוואה, בארה”ב כיום קיימים יותר דוברי ספרדית מאשר בספרד (למעלה מ-50 מיליון!). בעוד 20 שנה מהיום צפויה ארה”ב להיות המדינה עם הכי הרבה דוברי ספרדית בעולם- כ-138 מיליון! אם תיכננת טיול גדול, להקים עסק בינלאומי או ללמוד שפה שתאפשר לך לעשות רילוקיישן בעבודה. ספרדית זו השפה שהכי כדאי ללמוד כיום.

אנחנו כל כך בטוחים באפקטיביות של הקורסים שלנו, שאנחנו מציעים עליהם אחריות מלאה. אם קורס לא יעמוד בציפיות שלך, ניתן לבקש החזר כספי מלא עד 14 ימים מיום ההרשמה ובמידה ולא צפית ביותר מ-10% מתכני הקורס. זו ההבטחה שלנו. אבל האמת? אנחנו בטוחים שלא יהיה בכך צורך. הקורסים נבנו בקפידה על ידי צוות מנוסה של מורים עם מתודולוגיה מוכחת שעובדת. יש לנו אלפי תלמידים מרוצים.

ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי / BIT / העברה בנקאית / פייפאל.

אנחנו זמינים עבורך לכל שאלה או התלבטות ומזמינים אותך לדבר איתנו: לשלוח לנו הודעה למספר 051-5564800 או מייל לכתובת spanishmasterr@gmail.com .

אתר קורסים מתקדם מבית
 
סקולילנד
0
    0
    סל הקניות שלך
    סל הקניות שלך ריק